بینش

شاید شما هم مثل من برخی اوقات از بس مشغول کتاب های درسی می شوید احساس خستگی می کنید ، و چه بسا مثل من دوست دارید در زمان های خالی ، یا بعد از یک مطالعه  ی طولانی و یا حتی آخر شب قبل از خواب مشغول خواندن کتاب هایی بشوید که حالتون رو کمی جا بیاره .
کتاب هایی از قبیل داستان و رمان و یا هر کتاب دیگری که لازم نیست اون رو پاس کنید و یا نمره ی قبولی اش رو بگیرید ... (آخه همیشه خوندن این جور کتاب ها انگار لذتی دیگری دارده)
اما یک مشکل بزرگی که هست اینه که شاید بعضی از شما مثل من عادت به حمل و نقل کتاب ندارید ، چرا که از بس کتاب های درسی زیاد هستند که توانی برای حمل کتاب های غیر درسی برا کمرمون نمی مونه...
خب با این اوضاع پس چگونه می توان کتاب هایی قطوری مثل ، دا ، لشکر خوبان و یا پایی که جا ماند و ...  را با روشی بخوانیم که دیگر سنگینی کتاب دست و کمرمان را اذیت نکند و همچنین هرجا خواستیم بتونیم سریع اون رو باز کنیم و بخونیم؟
نرم افزار آوا بوک که مخصوص گوشی های اندروید است و قابلیت نسب بر روی ویندوز رو هم را دارد مشکل شما را مثل مشکل من حل خواهد کرد امید وارم اگر تا بحال با اون آشنا نشده بودید از همین حالا از آن استفاده کنید و لذت کتاب خوانی را تجربه کنید.

برای آشنایی بیشتر مراجعه کنید به سایت آوابوک

نظرات  (۲)

سلام.سپاس.!
ممنونم از شما. 
من دانلود کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی